Способи зворотнього зв'язку

Ви можете зв'язатися з нами через форму або ЗВ'ЯЗАТИСЯ ПРОСТО - внизу сторінки, клікнувши на іконку зручного для Вас способу. ⇓

compare_arrows0

Претензійна робота

Претензійна робота

В ході господарської діяльності підприємства часто виникають розбіжності з контрагентами, пов'язані з повним або частковим невиконанням зобов'язань за договорами і контрактами. Перш ніж конфлікт буде переведений в судову площину, можуть (а в деяких випадках і повинні) бути зроблені спроби вирішити його в досудовому порядку. Претензійна робота – це і є діяльність, пов'язана з врегулюванням таких конфліктів шляхом переговорів, складання та обміну претензіями.


Наші переваги

  • Наш фахівець допоможе визначити правомірність претензії та перспективи подальшого судового розгляду в разі відмови в її визнання;
  • претензія буде складена з урахуванням всіх вимог законодавства, що дозволить підвищити її шанси бути визнаною;
  • вся претензійна листування буде взята під контроль, що забезпечить схоронність документів і дозволить дотримати всі терміни розгляду та відправлення претензій, а також отримання відповідей на них;
  • великий досвід претензійної роботи дозволяє нам запропонувати якісний і професійний сервіс.


Юридична фірма AGTL пропонує послуги з проведення претензійної роботи на стороні клієнта. Наші фахівці володіють великим досвідом управління претензійної роботою і готові надати Вам кваліфіковану юридичну допомогу.


Наші послуги включають:

  • Аналіз укладених договорів і вироблення стратегії досудового врегулювання;
  • Складання претензій;
  • Складання відповідей на претензії, спрямовані клієнту;
  • Представлення інтересів клієнта на переговорах з контрагентами;
  • Контроль, аналіз та узагальнення результатів;
  • Підготовка пакету документів до суду на підставі результатів претензійної роботи, в разі якщо не вдалося вирішити конфлікт мирним способом;
  • Інші юридичні консультації, пов'язані з претензійної роботою.
  • Закон не висуває вимоги до термінів подачі претензії, однак важливо пам'ятати, що позовна давність становить три роки з моменту порушення прав, а тривала претензійна робота з постачальниками може негативно позначитися на можливості вирішити конфлікт через суд.


Претензія повинна бути складена і спрямована контрагента письмово рекомендованим листом, листом з повідомленням, або вручена під розписку. У ній повинна міститися наступна інформація:

  • Інформація про заявника (найменування, юридичні та платіжні реквізити);
  • Інформація про адресата претензії (найменування, реквізити);
  • Дата пред'явлення і номер претензії;
  • Причина пред'явлення претензії;
  • Правове обґрунтування пред'явлення претензії;
  • Висунуті вимоги;
  • Сума претензії з обґрунтуванням (якщо необхідно);
  • Документи, що підтверджують правомірність претензії (оригінали або завірені копії).

Відповідь на претензію замовника повинен містити або визнання претензії із зазначенням суми та дати погашення вимог (у разі неможливості грошової компенсації зазначенням іншого способу задоволення претензії), або відмову в її визнанні із зазначенням обґрунтувань і посиланнями на чинне законодавство.