Способи зворотнього зв'язку

Ви можете зв'язатися з нами через форму або ЗВ'ЯЗАТИСЯ ПРОСТО - внизу сторінки, клікнувши на іконку зручного для Вас способу. ⇓

compare_arrows0

Реєстрація та створення ОСББ

Реєстрація та створення ОСББ

Для реєстрації ОСББ в органах державної влади необхідні:

протокол установчих зборів;

два оригінали статуту ОСББ, підписані головою установчих зборів;

список членів ОСББ;

довіреність на реєстрацію ОСББ.

Після державної реєстрації ОСББ може прийняти житловий комплекс на баланс.

Є кілька варіантів прийняття житлового комплексу на баланс ОСББ.

Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку може: (1) прийняти на власний баланс весь житловий будинок; (2) за договором з попереднім власником залишити його [попереднього власника] балансоутримувач всього житлового будинку або його частини; (3) укласти договір з юридичною особою, статут якої передбачає можливість здійснення відповідної діяльності, про передачу на баланс усього житлового будинку або його частини.

Рішення про прийняття на баланс житлового комплексу приймається кваліфікованою більшістю голосів учасників загальних зборів, тобто 3/4 присутніх на зборах членів ОСББ. Процедура передачі на баланс житлового комплексу визначена Порядком передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс.

Для прийняття житлового будинку на баланс створюється комісія, в яку входять представники попереднього балансоутримувача та ОСББ. У разі прийняття рішення про передачу житлового комплексу або його частини на баланс іншої юридичної особи до комісії включаються також представники зазначеного юридичної особи. Рішення загальних зборів ОСББ про прийняття та передачу житлового комплексу або його частини на свій баланс або на баланс іншої юридичної особи оформляється протоколом. У протоколі необхідно визначити перелік осіб, які будуть входити в комісію, створену для прийняття та передачі житлового будинку, а також особа, уповноважена підписувати акт прийому-передачі житлового будинку або його частини з балансу на баланс. Комісія визначає технічний стан будинку та складає акт приймання-передачі житлового будинку або його частини з балансу на баланс.

Тому, для здійснення передачі житлового будинку або його частини необхідно мати технічну документацію: інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж і так далі.

Після завершення передачі будинку на баланс ОСББ може розпочинати свою господарську діяльність.