Способи зворотнього зв'язку

Ви можете зв'язатися з нами через форму або ЗВ'ЯЗАТИСЯ ПРОСТО - внизу сторінки, клікнувши на іконку зручного для Вас способу. ⇓

compare_arrows0

Договір купівлі продажу земельної ділянки

Договір купівлі-продажу земельної ділянки

Для того, щоб операція пройшла вдало, необхідно підготувати певний пакет документів.

Одним з найпоширеніших договорів набуття права власності на землю є договір купівлі-продажу земельної ділянки. Він укладається письмово і підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню та державній реєстрації.

Для того, щоб оформити договір купівлі-продажу земельної ділянки для ведення садівництва необхідно зібрати наступні документи: документ про право власності на землю, експертну грошову оцінку землі, витяг з бази даних автоматизованої системи ведення державного земельного кадастру.


Процес купівлі — продажу земельної ділянки

1. Підготовка технічної документації та документів на предмет договору. В конкретних випадках цей перелік може бути індивідуально видозмінений.

2. Нотаріальне складання договору.

3. Оплата податковими агентами обов'язкових платежів до бюджету.

4. Реєстраційні дії щодо процедури переходу прав власника на землю.

Якісне виконання першого етапу – запорука успішної угоди. І тому, треба напевно знати, який перелік документів потрібно підготувати для здійснення угоди. Звичайно, цей обов'язок покладається більшою мірою на продавця, однак і покупцеві потрібно буде, зі свого боку надати деякі документи


Документи для оформлення договору

1. Документи, що підтверджують право власника власності на предмет угоди (свідоцтва, договору)

2. Експертний звіт про проведення грошової оцінки землі. Він потрібен при відчуженні прав власності власника на земельну ділянку. Його можна отримати в експерта, який занесено до спеціального реєстру – інакше, такий звіт буде вважатися нікчемним. Необхідно відзначити, але він видається виключно державними органами, і лише при даруванні.

3. Заяву подружжя – з боку продавця необхідно таку заяву, якщо земля купувалася, в момент перебування у шлюбі. Подача заяви не обов'язкова, якщо земля була отримана в результаті приватизації. З боку покупця – необхідно нотаріально заява чоловіка, про дозвіл на цю операцію і, крім цього, необхідно пред'явити Свідоцтва про шлюби, для обох сторін.

4. Видане державним кадастровим центром Витяг про обтяження на даний об'єкт.

5. Документ, що підтверджує наявність або відсутність будівель на відчужуваному ділянці.

6. Паспорта та ІПН коди сторін.

Коли весь перелік документів буде готовий, потрібно звернутися до нотаріуса. Звичайно за раніше, потрібно перевірити всі дані в документах, але як говорить практика – самостійно перевірити практично неможливо. На даному етапі допомога професіоналів буде незамінна.


Податки

При укладанні угоди купівлі-продажу нерухомості, згідно з правовими нормами, що діють в Україні, продавцеві і покупцеві потрібно сплатити державі певну суму. Якими податками і зборами оподатковується операція продажу нерухомості, та які документи необхідно оформити для проведення даної операції?

Продавець домоволодіння, який продає приватний будинок разом із земельною ділянкою, повинен сплатити податки і збори за земельну ділянку та житловий будинок.

Оподаткування при продажу житлового будинку включає:

- 1% державного мита (сума обчислюється з вартості приватного будинку, зазначеної в документі оцінки або в договорі купівлі-продажу);

- 1% збору на обов'язкове пенсійне страхування (сума обчислюється з вартості приватного будинку, зазначеної в документі оцінки або в договорі купівлі-продажу);

-5% податку на дохід фізичної особи (ПДФО) від продажу нерухомого майна (оплачується, якщо будинок знаходився у власності менше трьох років; також податок потрібно заплатити, якщо власник вже здійснював продаж нерухомого майна у поточному році);

-1,5% військового збору (стягується з продавців будинків, які сплачують податок на доходи фізичних осіб від продажу нерухомого майна).


Ми здійснюємо юридичний супровід угод купівлі-продажу земельної ділянки.